Trumpa įstaigos istorija
Jurbarko r. Jurbarkų darželio-mokyklos istorija prasidėjo nuo „Gegužės pirmosios“ kolūkio vaikų lopšelio-darželio „Vyturėlis“, kuris pradėjo veikti 1977 metų balandžio 18 d. Įstaigai vadovavo vedėja Angelė Baltrušaitienė. Pradžioje čia veikė 1 lopšelio ir 3 ikimokyklinio ugdymo grupės.
1994-09-01 įvyko įstaigos reorganizacija – Jurbarkų pradinė mokykla – darželis. Veikė trys ikimokyklinio amžiaus grupės ir penkios pradinio ugdymo klasės.
1995-01-13 Jurbarkų pradinė mokykla – darželis tapo bazine Žindaičių pradinės mokyklos įstaiga. Nuo 2003-01-01 Žindaičių pradinė mokykla tapo Vertimų pagrindinės mokyklos skyriumi.
Nuo 1997-11-01 d., nepatenkinus tėvų pageidavimo vaikams lankyti lopšelį – darželį, AB „Dainiai“ iniciatyva pastatytas priestatas, kuriame nuo 1988-09-01 dienos pradėjo veikti dvi ikimokyklinio amžiaus grupės, įrengta erdvi salė, baseinas..
Šiuo metu Jurbarkų darželyje-mokykloje veikia trys ikimokyklinio amžiaus grupės, priešmokyklinio ugdymo grupė, keturios pradinio ugdymo klasės.
Nuo 2003-09-01 Rotulių pradinė mokykla ir Rotulių vaikų lopšelis-darželis tapo Jurbarkų darželio-mokyklos skyriumi.
Trumpa istorija apie Rotulių skyrių
Rotulių darželis darbo metus skaičiuoja nuo 1984m. spalio mėn. 24 d. Tuomet Jurbarko r. ,,Pergalės“ kolūkyje atidarytam vaikų darželiui vadovauti pradėjo šviesaus atminimo darželio vedėja Aurelija Ūsaitienė. Veikė dvi mišraus amžiaus vaikų grupės.
Rotulių kaimo pradinė mokykla buvo atidaryta 1970m. spalio mėn. ir vadinosi Pergalės kolūkio pradine mokykla. 1991m. mokykla pavadinta Rotulių kaimo pradine mokykla.
2003 m. rugsėjo 1d. po įstaigų reorganizacijos, Rotulių kaimo darželis ir pradinė mokykla buvo prijungti prie Jurbarkų darželio-mokyklos ir pavadinti Jurbarkų darželio mokyklos Rotulių skyriumi.
Šiuo metu Rotulių darželyje dirba dvi mišraus vaikų amžiaus grupės. Pradinėje mokykloje mokomi pirmų ketvirtų klasių mokiniai.
Vaikystė
Vaikystės kelionė ir laiko tėkmė
Kiekvieną rytą, šviesai vos prasiskverbus pro plačius langus, atsiskleidžia nauja diena, persmelkta neapčiuopiamos laukimo nuotaikos. Čia, kur praeitis susitinka su ryžtinga ateitimi, mes statome pirmąsias gyvenimo pilis – tvirtas, bet lanksčias, paremtas smalsumu ir drąsiu tyrinėjimu. Vaikystė, lyg tiršta, bet skaidri upė, teka per mūsų koridorius; garsai, šypsenos ir trumpalaikės ašaros nuolat formuoja savitą, jaukią ir nesenstančią erdvę. Mes stebime šį amžinąjį augimą – lėtą, bet užtikrintą judėjimą link tolimų horizontų, kur protas, išsilaisvinęs iš kasdienybės šešėlių, pasiruošęs priimti pasaulio paslaptis.
Atradimai
Mokymosi aplinka ir atradimų švyturys
Tai vieta, kur šviesa niekada neužgęsta, neleidžianti šešėliui užsitęsti virš mažų, smalsių minčių. Mūsų pastatas stovi kaip šiltas švyturys, kurio platūs langai atveria duris į be galo didelį žinių pasaulį. Kiekviename kambaryje skamba prislopintas, bet gyvas dūzgesys: tai susikaupimo šnabždesys prie knygos, džiaugsmo šūksnis atradus naują formulę ar tylus dalijimasis pamoka. Nė viena detalė nėra atsitiktinė, o kiekvienas koridorius veda ne tik į kitą klasę, bet ir į kitą įgūdį, kitą idėją. Iš išorės galime atrodyti kaip paprastas, ramybe alsuojantis prieglobstis, bet viduje verda energija – jėga, kuri lėtai ir užtikrintai paverčia vaikus drąsiais, pasiruošusiais ateities iššūkiams piliečiais.
Namai
Namai, kur gimsta ir auga ateitis
Mūsų bendruomenė – tai ne tik pastatas, pilnas suolų ir lentų, bet ir tyli, nematomoji ranka, apgaubianti kiekvieną vaiką ir tėvus nuo pat pirmo žingsnio. Tai jaukus prieglobstis, peržengiantis mokyklos sienas ir tampantis antraisiais namais, kuriuose kiekviena detalė alsuoja rūpesčiu ir nuolatine viltimi. Čia, per kasdienių pastangų ir bendrų atradimų ritmą, sukuriama ta neįkainojama patirtis, kurioje mokymasis ir šeimos šiluma tampa neatsiejami. Mes stengiamės, kad šis kelias, vedantis nuo smalsios vaikystės, būtų grindžiamas pasitikėjimu, o paliktas pėdsakas – visada primintų apie tvirtus namų pamatus.
